субота, 22. фебруар 2014.

Blondie for you - moda i ostali aksesoari iz socioloskog aspekta

Evo nekih istina kako zaista stoje stvari, da zanemarimo praktične savete i z "Praktične žene" "Cosmopolitane" i ostalih "Bull shits" magazina... Rekla Victoria Becam da svako jutro doručkuje mango sa papajom. Pa žene, ajmo u red do prvog snabdevenog "Maxija" i ne pitaj za cenu!! :) Ove manekenke se izlomise na koje kakvim fitnesima. Uzas!
Dakle, ja pusim i to neumereno. Ranije sam bila redovna i sa alkoholom dok se pre izvesnog vremena nisam obezdanila, pa mi sad pada teže zeludcu (malo apstiniram).
Imam 38 godina i samo genetika radi za mene. Šalu na stranu, koristila sam i ovladala raznim tehnikama "šta prikriti, sta istaći".
Ma koliko tehnologija i medicina napredovale, neke se stvari naprosto ne mogu izmeniti.
Recimo, ni jedan hirurg ne moze skratiti moj jezik :)
Verujte toliko godina sam provela u kozmetici i šminki, mnogo puta se ispostavilo da su "bakini recepti" bili delotvorniji. Samo malo mašte i posvećenosti.
To be continued.... Samo me malo sačekajte, imam toliko toga sa vama da podelim. Verujte.
You will never be bored with me....

Нема коментара:

Постави коментар