недеља, 14. јун 2015.

Predrasude i kako ih steći

U vreme dok sam studirala


Dolazeći na predavanja imala sam blage jutranje mučnine. Sve one zemljane i mrke boje kojima su pribegavali studenti dizajna, strogo alternativno odeveni sa frizurama inspirisanim nadrealističkim pravcem, mene su izdvajale iz grupe, a njih je to činilo velikim umetnicima. Dobro se neko nije drznuo sebi da odseče uvo ili neki konkretniji organ, ne bi li istakao svoja dela koja su pre ličila na dvodimenzionalne dečije crteže čiča Gliše. Taj "heroin look" je podsećao na Woodstok okupljanja ili kadar iz filma "Mi deca sa kolodvora Zoo", a ja nisam odustajala od mojih AirMax koje sam jedva iskamčila od tetke iz Nemačke, i to jer sam se upisala zahvaljujući talentu. 
Eeeej pa ko bi se nadao da sa takvim autfitom umem da baratam i grafitnom olovkom, a kamoli četkicom na platnu???
Crvenom ružu sam ostala verna i lojalna da današnjih dana i nisam odustajala od mog modnog integriteta ma u kojim se prilikama i mestima nalazila. 

 

Danas...


Tranzicija trendova i kulturološke svesti o njemu, doprinela je promenama u CNS-u od "iritantnih" pojava golotiinje, do svedenih, "kaluđerica" modela. Po muškom shvatanju, a ženskom hejtovanju, podela nije evoluirala, šta više, zakržljala je po principu: prve "za pod jaja", druge "za u kuhinju".

Logika koja se ne dovodi u pitanje

Prve su na meti i prvih, i drugih, i ostatka populacije. One pružaju samo jednu asocijaciju, a svaki, pa i spontan, učinak koji skreće putanju te asocijacije, budi nemir i negodovanje. 
Jeste mozak kompleksan organ, ali zašto komplikovati kad se nameću prosti odgovori.
  • Devojka u bikiniju je poziv na seks.
  • Trenirati pole dance znači biti striptizeta.
  • Prodavačica u butiku je neminovno glupa, dok svako ko ima diplomu fakulteta (ubrajam i Megatrend, Singidunum...) natprosečne je inteligencije.
  • Ljubaznost je flert.
  • Pomoći prijatelju u nevolji
    znači solidarisati se sa njegovom nemoći i gubiti svoj renome... 
Ja pišem blog i plavuša sam... Pišem za one koji se voze gradskim prevozom i koriste dezodorans, ali pišem i onima koji ga ne koriste. To su nepomirljive strane, ali neminovnost ih je spojila da budu na istom mestu, u istom gradu, istoj državi i planeti. 




Osuđeni da se trpe.
Mrzite me, volite me,
samo ne budite ravnodušni.  

Volim i ja vas ;)
Vaša Blondie



Нема коментара:

Постави коментар