недеља, 21. јун 2015.

KUSTURIČIN SCENARIO: Licem u lice sa Luciferom lično

Kad kolotečina zauzme primat, i život dobije ustaljen oblik, ovaj ciklus se neretko prekine iznenadnim tornado promena. Sad, kako se kome zalomi, jer kapiram da neko odozgo izvlači šibice.



Ne osuđuj tuđe grehe dok ne spoznaš svoje


Nemile 2012. gospodnje jednom se šibicom zapalio čitav moj mali svet. Ostadoh bez posla (gle čuda u zemlji Srbiji), saznadoh da moj dečko i ja imamo devojku, a neka "prijatelstva", koja su se, makar, tada tako zvala, ostaviše me na putu mračnog kružnog tunela kome se izlaz nije nazirao.

Kol'ko daš + 50e

Pakt sa Sotonom nudio se kao rešenje. U meni teče Evine krvi, ako se razumemo. 
Baba Zora sa Starog sajmišta (reon vrsnih vračara i magova) ukaza se kao slamka spasa u beznađu. Imala je dobrog PR-a. Otklanja, kaže, sve uroke, vradžbine i prokletstva... Ma sidu leči! 

Uverena da su sile nečastivog upravljale mojim životom, a vođena krilaticom da se "klin klinom izbija", pristadoh na dil "kol'ko daš". Po principu zdravstvenih institucija, samo u malo boljoj organizaciji, zakazah svoj "pregled".



Kad mi tamo, a ono međutim
Nade su mi sve bile položene u ženu čija će me moć postaviti na čeono mesto inostrane firme, spasenja od dugova kredita i obustave krvarenja rana od noževa koji su došli s leđa.

Na ulaznim vratima Zorkinog kućerka bio je okačen uvenuo đurđevdanski venac. Religija vs. vradžbine, bile su dokaz da paganski običaji i dalje prkose hrišćanstvu. Aj bre baba, ne loži me "pobožnošću", kad smo obe bogohulne samim ovim susretom.

Otvori mi prikaza koja je ličila na maštovitu Spilbergovu kreaturu. Ne znam da li me više zgrozila ta pojava ili miris mariniranih slepih miševa i kuvanih crknutih mačića. U meni su se rvale podvojene ličnosti koje su vukle svaka na svoju stranu, jedna je nagonila na bežanje, a druga je vršila pritisk da se misija sprovede do kraja.

Ok, i u paklu ću biti reciklirana. Pojava je sve učinila samo da nemam onaj osećaj "kao kod kuće". Dotrajalost zidova koji su vrištali za novim krečom bila je prekrivena ikonama i lošim reprodukcijama svetaca koje su pretile da obore rejting Solomonovog hrama u Jerusalimu. Ovaj prostor bi bila dobra inspiracija za animatore PC igrica Hidden Objects.

Baratala je nekim kartama, sa sve crnim ispod noktiju i obaveznim krstom na stolu što je ličio na parodiju vere i ismejavanje Božije volje. Nagađala je nešto sudeći po mojoj fizionomiji, mudro povezujući činjenicu da sam dovedena problemom, i od čitavog Univerzuma izabrala baš njenu lokaciju. Saznadoh, uz vidno zabrinut izraza starice, da mi je ženska osoba čije ime nosi inicijal slova "S" sjebala život zakopavši moju sliku u grob. "S" persona se nije tu zaustavila, već mi je smestila i da ovoj bakuti treba da doplatim 50 evrića kako bi se prekinulo ovaj domino efekat loših događaja.

Idemoooo Zokiiii!  
Sad ti baba, idi do ovih krvopija u Unicredit banku, pa ih zavračaj da me više ne mobinguju svakodnevnim pozivima kao da smo najbolji ortaci i pitaj ih da mi omoguće još jednu kreditnu pozajmicu za potrebe sjebavanja ove S. Moš' i mail da im šibneš u formi molbe.

Od srca se zahvalih na ovom bridžu uz kojih ne dobih čaj, a za amajliju, rekoh da ćemo popričekati, jer nismo na kiši.


U paničnoj potrazi za izlazom omaših vrata, dok je ova Snežanina maćeha još jednom svojim uvežbanim gestovima pokušavala utrpati u moju potsvest da mi bez 50e dalje života nema.

Ili se misteriozna S sažali na mene, ili je Zorka odlučila gratis da spase moj život, ali ja, evo, nekim čudom opstadoh. 

Ko nije imao ovakvo iskušenje, neka ga stavi u spisak najbizernijih stavki koje svakako treba "overiti" do svoje tridesete. Samo, udahnite vazduh duboko.

1 коментар:

  1. Svjedočanstvo:
    Godinama sam tražio posao.
    Kad sam jednog dana naišao na publikaciju koja mi je pomogla.
    - Dobio sam adresu.
    - Slijedio sam savjet.
    - Kupio sam sastojke.
    - Obavio sam ritual.
    U vrijeme kada razgovaram s vama, nalazim se u Ferrariju sa slatkim ženama na odmoru u Miamiju.
    U vrijeme kada razgovaram s vama, Ja sam u istoj grupi whatsapp kao i Elon Musk Bill Gates Mark Zuckerberg i drugi bogati ljudi na ovom svijetu koji se savjetuju za upravljanje poslovanjem.
    Uskoro ću biti na novinama.
    Uskoro ću biti na Forbesu.
    Uskoro ću biti broj jedan na svijetu. Živio Sotona živio đavao ovdje je adresa hrama za one koji ga žele kontaktirati: espiritualtemplo@gmail.com

    ОдговориИзбриши